Szanowni Pacjenci!
Bardzo proszę Państwa, Potencjalnych Pacjentów, aby przy pierwszym przyjęciu, kiedy zakładana jest karta pacjenta podawać numer telefonu. Często spotykam się z niepamięcią tego numeru, niechęcią lub odmową jego podania. W moim gabinecie numery telefonów chronione są ustawą o ochronie danych osobowych i służą wyłącznie do komunikowania się z Państwem. Komunikacja ta zapewnia dobrą organizację pracy. Kiedy dysponuję takim numerem jestem w stanie:
przyjmować punktualnie,
przyjąć pacjenta z bólem od ręki, kiedy zostanę poinformowana wcześniej o zmianie terminu wizyty lub rezygnacji z wizyty innego pacjenta,
informować o tym, że gabinet jest nieczynny z przyczyn nagłych, niespodziewanych, np. awaria sprzętu, brak wody lub prądu, itp.
Szanujmy czas i pieniądze a będziemy zadowoleni, usatysfakcjonowani i…szczęśliwi!